Технологичният гигант Google пуска собствено приложение, свързано с най-амбициозните планове на компанията за виртуална реалност.
Чрез апликацията потребителите ще могат да разгледат продукти, които желаят да закупят, без да напускат домовете си.
В сряда подразделението на Alphabet обяви две нови партньорства в търговията на дребно с BMW и Gap, представяйки своя проект за 3D сканиране, наречен Tango.
Технологията за обогатена реалност използва камери и сензори от мобилните устройства, за да покаже цифрови изображения във физическото пространство, подобно на играта Pokemon Go, пише Bloomberg.
Що се отнася до партньорството с BMW ново приложение, което автомобилният производител тества, ще позволява на купувачите да се разхождат из виртуалните превозни средства и да ги поставят в естествена среда - на алея пред къщата или в гаража.
Нова апликация ще позволява и на купувачите да тестват дрехи от марката Gap, използвайки Tango.
Но самата технология не е напълно готова да даде пълноценно потребителско изживяване, тъй като клиентите използват 3D дигитален аватар, а не наслагват дрехите по телата си.
Това в крайна сметка може да се промени, но необходимата за целта технология все още е в зародиш.
Докато технологиите за виртуална и разширена реалност бързо се подобряват, анализатори прогнозират, че търговията на дребно може да се окаже един от най-големите бенефициенти.
IDC прогнозира, че пазарът на подобни технологии ще скочи рязко от около 5.2 милиарда долара през 2015 година до 162 милиарда долара през 2020 година.



USD
CHF
EUR
GBP