Противно на името си, музейната изложба цели да отпразнува грешките и стои зад идеята, че единственият начин да превърнем провала в успех е да се поучим от него. Колекционерът Самюел Уест, е събрал повече от 70 провалили се продукти и услуги от цял свят, които показват рисковият бизнес свят на иновациите.

"Дори и най-големите и компетентни компании се провалят, " споделя Уест пред Business Insider. "Номерът е да създадеш организационна култура, която приема провала, за да може да се провалиш малко, а не много.

Ето част от продуктите, които ще получат втори шанс да бъдат видени от света:

Bic за нея:

Снимка 298174

Източник: Amazon.com

Компанията Bic, която произвежда канцеларски материали, създаде преди няколко години химикали специално за жени, които са в розовата и лилавата гама. Рекламирани като "проектирани да се побират удобно в ръката на една жена," химикалите бързо стават обект на подигравки от клиенти.

Apple Newton

Снимка 298176

Източник: Wikimedia Commons

Продуктът на Apple, продаван между 1993 и 1998, представлява дигитален асистент и е първият, който разпознава почерк. Болниците в САЩ го използват за кратък период от време, но високата цена и проблемите със софтуера водят до спирането на производството му. По-късно Стив Джобс реорганизира и подобрява подхода на Apple към личното ползване на компютри, за да създаде iPhone и iPad.

Twitter Peek

Снимка 298179

Източник: Amazon.com

През 2009, когато Twitter беше все още нещо ново, компанията Peek пуска на пазара Twitter Peek. Поради високата си цена и фактът, че устройството може да се ползва само за Twitter, малко хора си го купуват. Компанията Peek пуска първия си продукт, който изпраща само имейли, през 2008 и от 2012 насам променят насоката си от лични устройства към облак технологиите.

Kodak DC40

Снимка 298178

Източник: GettyImages

Първата дигитална камера на Kodak също е част от изложбата, защото въпреки големия си успех на времето, се счита за началото на провала на компанията. Според Уест, неуспехът се дължи на това, че Kodak не са направили нововъведения и не са променили бизнес модела си. Заети да задържат доходите си от ваденето на снимки на тяхна хартия, Kodak не успяват да вървят в крак с дигиталната революция и банкрутират през същата година през която Инстаграм бива продаден за милиарди долари, обяснява Уест.

Coca Cola Blak и Coke II

Снимка 298180

Източник: GettyImages

Coke Blak е безалкохолната напитка с вкус на кафе е пусната на пазара през 2006-та година в САЩ и изтеглена през 2008-ма година след многобройни оплаквания относно вкуса и високото ниво на кофеин. Coke II замества класическата Кока Кола през 1984, но в рамките на няколко месеца клиентите настояват традиционната рецепта да бъде върната. Плюсът от историята е, че въпреки неуспехът на Кока Кола II, продажбите на класическата Кока Кола задминават тези на Пепси през 1985-та, оставяйки позитивна следа след себе си.

Сред предметите в изложбата се намира и маска за лице, която чрез електрически шокове трябва да направи красиво лицето на човека, който я носи. Целта на електричеството е да се свърже с мускулите на лицето и да ги повдигне и тонизира, но според Уест прилича повече на устройство за мъчение създадено от Ханибал Лектър.

Уест смята, че някои продукти се провалят още в началото, а други в процеса на разработване. Той намира провалите за забавни и иска посетителите на изложбата да се забавляват докато ги разглеждат. Провалът е нужен за нововъведенията и Уест призовава да го приемем като важна част от разработването на нещо ново и иновативно.