Потребителите на интернет в САЩ прекарват повече време във социалната мрежа на Facebook, отколкото да ползват услугите на интернет гиганта Google, сочат резултатите от изследване на comScore, съобщава от Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
През август хората са прекарали общо 41,1 милиона минути във Facebook, което е около 9,9 на сто от общото прекарано време в интернет през този месец. Във всички сайтове на Google - YouTube, Gmail и Google news, потребителите през миналия месец са прекарали общо 39,8 милиона минути или 9,6 процента от времето в интернет.
На сайтовете на Yahoo! американците са отделили 37,7 млн минути през миналия месец, което е 9,1 на сто от времето в интернет.
През август 2009 година интернет потребителите са прекарвали по-малко от 5 процента от времето си в мрежата на Facebook, приблизително същия процент - в Google и почти 12 на сто от времeто в Yahoo!.