Водещи български и международни експерти от различни сфери на бизнеса и дигиталните комуникации се събраха на ежегодното издания на Webit Digital Summit България, което се провежда на 24-ти и 25-ти април в София.

По време на първия ден беше обсъдено влиянието на дигиталната индустрия върху банките, финансите и застраховането, бързооборотните стоки и ритейла, автомобилната индустрия, технологиите, фармацията и здравеопазването.

В дискусионния панел "Силата на историите в ерата на разговорите", който се проведе вчера, се обсъди задълбочено комуникацията в социалните медии в сектора на бързооборотните стоки. По темата дискутираха Илеана Кошиас, Brand Operations Integration Manager в Procter & Gamble и Сара Бърн, Digital и Social Media Strategist в MSL Group.

Илеана Кошиас сподели опита и добрите практики в управлението на различните марки на Procter & Gamble, която е един от лидерите в сектора на бързооборотните стоки: „За да се комуникира успешно с аудиторията трябва да се започне с опознаване и разбиране в дълбочина на потребителите. Обикновено ние започваме с много силни идеи за изграждане на нашата комуникация с тях. Когато имаме правилния ъгъл, правилната комуникация, в която потребителите са заинтересовани от съдържанието, те се включат в разговора съвсем естествено."

Сара Бърн обясни защо комуникацията в дигиталните и социални медии е толкова важна за всяка компания: „В комуникацията си ние говорим не НА потребителите, а С тях. Най-важното е да привлечем вниманието им и да ги заинтригуваме. Това се получава, когато вземем глобалната история и я пренесем на локално ниво. Но преди да комуникирате с потребителите, трябва първо да ги чуете внимателно."

Webit Bulgaria Digital Summit е най-широко отразяваното събитие за дигитален маркетинг, реклама, технологии и предприемачество в България. Събитието събира на едно място рекламодатели и хората управляващи маркетинг бюджети, основните играчи на медийния и дигитален пазар и предприемачите, работещи в дигиталната и технологична индустрия в България и региона.