Англо-холандският концерн за производство на хранителни стоки и битова химия Unilever прогнозира, че в Европа се връща бедността, и че ще адаптира стратегията си с оглед на тези очаквания, предаде БГНЕС.
"Бедността отново е в Европа", заявява Ян Циндервелд, ръководител на отделя за Европа, в интервю, поместено днес в германското издание на в. "Financial times".
"Щом един испанец може да изразходва дневно само 17 евро, аз не мога да му предложа перилен препарат , който струва половината на този бюджет", добавя той.
Циндервелд иска да приложи в Европа методите, които прилага в развиващите се азиатски страни, като продава своите продукти на по-ниски цени и в по-малки опаковки.
"В Индонезия ние продаваме индивидуални опаковки шампоан за 2-3 цента парчето и въпреки това печелим", подчертава високопоставеният служител в Unilever.
Според германското издание на FT концернът вече е започнал да продава в Испания малки пакети перилни препарата, които стигат за 5 зареждания.