С 25% се е увеличила удоволетвореността на клиентите на ЧЕЗ за 4 години. Това заяви Зорница Йорданова, маркетинг директор на компанията по време на пресконференция. Ако през 2009 г. удоволетворени от ЧЕЗ са били 50.4% от анкетираните, то през 2013 г. техният дял е нараснал до 75%.

След въпрос на Money.bg Йорданова заявим, че удоволетвореността е по-висока при бизнес потребителите и по-ниска при битовите абонати.

Създаването на енергийния обмбудсман към ЧЕЗ, който започна да разглежда жалби на хора преди година е сред основните подсобрения, които ЧЕЗ отчита във връзката си с клиентите, заяви Димчо Станев, директор обслужване на клиенти в компанията. След приватизацията на ЧЕЗ Станев посочи, че броят на местата където хората могат да плащат своите жалби е нараснал повече от 10 пъти и в момента има над 3800 такива пункта.

Станев посочи още, че през последните две години, откакто компанията е разширила своя кол център, се получават по повече от 1 млн. обаждания годишно, като клиентите сигнализират за различни проблеми. В случаи на аварии или по-продължителни временни прекъсвания обажданията достигат до 14 хил. в рамките на няколко минути.

Енергийният омбудсман на компанята Радослав Димитров заяви, че за годината откакто е създадена неговата позиция е получил над 1000 жалби и сигнали от клиенти на компанията. Над 60% от тези сигнали са получени по електронната поща, посочи Димитров. Омбудсманът на ЧЕЗ посочи, че при разглеждане на даден казус неговото произнасяне е задължително за компанията, независимо от това дали я анагажира финансово или по друг начин.

По врема на пресконференцията стана ясно, че в мобилната версия на сайта е разработено приложение, което по казва кога и къде има ремонтни дейности и временно прекъсване на електроснабдяването както и кога се очкава работата да приключи и токът да бъде пуснат отновно.