Дилърът на Тойота в дунавската ни столица Русе е първият български победител в надпреварата за наградата ИЧИБАН. Тя се връчва за отлични постижения в постигането на пълната удовлетвореност на клиента.
ИЧИБАН произлиза от японската фраза „Окиаку сама Ичибан". В превод - „Клиентът на първо място". Самата дума „ичибан" означава „номер едно".
Грижата за клиента винаги е била основен приоритет на Тойота. Затова през 2006 г. Тойота Мотор Европа стартира паневропейска програма, която да отчита удовлетвореността на клиентите. Отчитането се извършва чрез измерване качеството на обслужване, което клиентите получават във всяко отделно представителство на Тойота в Европа. Новата инициатива на Тойота има за цел до 2010 г. да постигне лидерско място на марката във всички европейски страни по отношение на удовлетвореността на клиента - както от процеса на закупуване на автомобила, така и от следпродажбената дейност.
За първи път наградата ИЧИБАН бе връчена през 2007 г. в античния венециански театър „Сала дел Ридото". Събитието се проведе в рамките на два дни и на него присъстваха двадесет и едно търговски представителства от десет европейски държави. България не взе участие, тъй като все още не бе включена в паневропейската програма на Тойота. При второто издание на наградния конкурс, страната ни влезе в списъка на участниците на базата на показаните резултати от дилърите на Тойота през втората половина на 2007 година.
Първият победител за България в престижната надпревара е търговското представителството на марката в гр.Русе - „Ником-Русе" ООД. „Ником-Русе" застана на челна позиция пред останалите четиринадесет представителства на Тойота в България, показвайки най-добри резултати в пълната удовлетвореност на клиентите по отношение както на продажбената, така и на сервизната дейност.