Филип Морис България, дъщерно дружество на Филип Морис Интернешънъл, се завърна на българския пазар преди една година - през юли 2006 г. Тогава компанията започна внос и продажба на две от знаковите си марки - Marlboro, най-продаваната марка цигари в света, и Parliament, луксозна марка, продавана в над 60 страни и територии по целия свят.

Скоро след това асортиментът от марки се разшири с две нови предложения - L&M и Assos International. Те бяха представени успешно на пазара през 2007 г. и дадоха възможност на  пълнолетните пушачи да избират в пълния обхват на ценовите сегменти. От януари 2007 г. до сега пазарният дял на компанията се е увеличил над 5 пъти, достигайки почти 7% дял от пазара в стойностно изражение.

Наскоро Филип Морис България разшири асортимента на предлаганите продукти като пусна на пазара и марката Assos Slims, за да задоволи очакванията на почти всеки един от 5 български пълнолетни пушачи, които предпочитат „слим" цигари.  От днес Филип Морис България предлага на местния пазар още една международна марка с богата традиция и силна репутация - Bond Street. Името на марката идва от известната улица „Бонд стрийт" в Лондон, където г-н Филип Морис е отворил първия си магазин за тютюневи изделия през 1847.

Bond Street e популярна марка, носеща усещане за жизненост, предпочитана от близо 5 милиона пълнолетни пушачи в над 30 страни в света. Това е 9-та най-продавана марка цигари в света. На българския пазар Bond Street се предлага в три варианта: Classic, Special и Fine. „Представянето на Bond Street е значителна стъпка за разрастването на бизнеса ни в България", заяви Ричард Морган, Регионален управляващ директор.

С цел подкрепа на силния растеж на продажбите на Marlboro и в допълнение на възможността да се наслаждават на вариантите Red и Gold,  на българските потребители ще се предложи и нов вариант - Marlboro Silver, който ще бъде пуснат на пазара на 10-ти август тази година.

 „През 2006 г. Филип Морис България започна информационна кампания като разпространи в 5,000 търговски обекта посланието, че продажбата на цигари на лица под 18 г. е забранена. Тази година инициативата се разширява и включва разпространение на нови информационни материали. Филип Морис България се гордее с факта, че националният дистрибутор и партньор Кавен Орбико подкрепя тези усилия и участва в тази значима инициатива заедно с хилядите търговци, които купуват продукти от Кавен Орбико", каза Андрей Василеску, мениджър на Филип Морис България. Ние сме убедени, че бъдещето ще донесе още повече възможности за развитие и ще покаже непрестанния ни стремеж към успех.