Той уточни, че още веднъж ще прегледа всяка точка от анекса, след което той ще бъде подписан и след като той бъде подписан, ще бъде изпратен в Евростат.
На въпрос на журналисти какви са заместващите плащания по договора министърът на регионалното развитие и благоустройството отговори, че те са в размер на 5 млн. евро на година, които след това трябва да бъдат върнати.
„Но дали ще бъдат 5 млн., които са максимумът, или по-малко - това се доказва в зависимост от разликата между прихода и разхода", добави още Гагаузов, цитиран от News.bg.
В заключение той посочи, че след като се върне от посещението си в Узбекистан, се надява всичко да е изчистено в текстово и в смислово отношение, за да може договорът да бъде подписан.
Няма точно определена сума за концесията, има определена сума само за строителството на магистрала Тракия, добави Гагаузов.
aivanchev
на 30.03.2007 в 04:00:01 #1а аз може ли да съм му да не казвам какво на неподписалия анекса... по пътищата вече и каруци не могат да ходят, магистралата има повече кръпки, отколкото циганско палто, а темповете на строителство са малко по-добри от тези в Централно-африканска Република. Обрахте народа, ей! с наште пари си строите замъци, хотели, имате по 10 гаража с по 1 мерцедес/бмв/ауди (посл. модели) всеки. Нищо.. септември ще стане май. един ден и за нас ще дойде малко от малко справедливост, но дали ще го доживеем ние