Двете водещи компании, на пазара на интернет рекламата, Google и Microsoft, са в постоянно съревнование за количеството и качеството на възможностите, които предлагат на своите клиенти. В последните няколко месеца всяка една от тях представи различни нововъведения, които да улеснят създаването и управлението на рекламната кампания в рамките на техните платформи, обобщава VisionForWeb.com.                               

От специализираното онлайн издание ни предлагат обзор на бъдещите ходове на двете компании.

В най-скоро време се очаква Google да добави няколко нови функции към системата си AdWords.

Едната е функцията Per-Keyword Match Type, която представлява меню, активно за всяка отделна ключова дума, от което може да се изберат "минус" и "плюс" думите към нея.

Другата нова функция е Consolidated View, която позволява на потребителите виждат всички опции на една страница, вместо да ги разглеждат поотделно. Включването на тази опция ще спести част от времето за създаването и управлението на една AdWords кампания. Заедно с това ще бъдат добавени и нови филтри към инструмента за намиране на ключови думи, които ще ограничават показваните резултати.

Microsoft също има няколко идеи итносно продължаването на „битката", чрез предлагане на няколко нови възможности към рекламната си платформа.

Една от новите функции на Microsoft adCenter ще бъде добавена към управлението на кампаниите, провеждани в рамките на платформата. Чрез нея потребителите ще могат да  определят ежедневен бюджет за кампаниите си.

Към днешна дата adCenter позволява регулиране на бюджета в рамките на един месец. Когато потребителите вече могат да определят дневен лимит за кампаниите си, вероятно голяма част от рекламодателите ще се откажат от месечните лимити, тъй като дневният лимит им позволява по-голям контрол върху кампанията и най-вече финансовия й аспект.