Цената на запазената марка Кока Кола възлиза на повече от $65 млрд.

Това поставя компанията на върха на класацията на  Business Week за най-добри марки в света.

Класацията ще бъде публикувана в августовския брой на Business Week.

Въпреки това списанието напомня, че промяната в западните потребителските вкусове, клонящи към Сода, както и успехът на Coke Zero, не са успели да покрият загубата на пазарен дял.

Софтуерният гигант Майкрософт заема второ място с марка, струваща $58.709 млрд.

Списанието изтъква, че новата операционна система Windows Vista, която Microsoft пусна на пазара заедно с геймърската конзола Xbox, са успели да привлекат вниманието на потребителите върху най-новите технологични продукти на компанията.

Сред останалите компании в топ 10 са IBM ($57.091 млрд.), GE ($51.569 млрд.), Nokia ($33.696 млрд.), Toyota ($32.070 млрд.), Intel ($30.954 млрд.), McDonald's ($29.398 млрд.), Disney ($29.210 млрд.) и  Mercedes-Benz ($23.568 млрд.).