Моята вяра, че можем да влезем в диалог с енергийния регулатор или правителството, постепенно намалява, заяви Ян Вавера, регионален мениджър на ЧЕЗ за България, цитиран от агенция Фокус..
В доклада се говори за нарушения, срещу които дружеството не може да се защитава. Именно затова от ЧЕЗ обясниха, че искат да получат доклада официално, да се запознаят в детайли с него и след това да излязат със становище.
„От това, което съм видял в доклада, можем да обясним 95 % от нещата", подчерта регионалният мениджър. „Цялата конструкция на тези изказвания му звучи тенденциозно, няма значение колко пари има една фирма на своите сметки, тук става въпрос за инвестиране.
Аз бих искал да инвестирам повече. Има някаква дискриминация, която върви трета година, имахме надежди, че ще се направи така, че да е по-справедливо, но не стана", заяви той.
На въпрос възможно ли е ДКЕВР да отнеме лиценза на ЧЕЗ, Вавера заяви, че не очаква да се стигне дотам. „Ние като компания не правим никакви престъпления и работим честно, тези цифри трябва да се обяснят и да имаме възможност да кажем своите аргументи.
„Работим изцяло в съответствие с българското законодателство и ще продължим да работим професионално и прозрачно за постигане на значими и видими подобрения на услугата на нашия район, заяви Вавера и допълни - ще получим доклада и ще се запознаем с него, след което ще информираме обществото, защото общественото доверие е ключов фактор за успеха на всяка компания, която предоставя такива услуги.
ЧЕЗ е стабилен стратегически инвеститор в България. Само за пет години са вложени около 400 млн. лева за подобряване на инфраструктурата и обслужването на клиентите, обясни Вавера. Заедно с плащанията по приватизационните договори за енергоразпределителните дружества в Западна България и ТЕЦ - Варна сумата става около 1 млрд. и 200 млн.лева", допълни той.
От ЧЕЗ губят доверие в ДКЕВР и правителството

ЕКСКЛУЗИВНО ВИДЕО
Още по темата

Generali придоби ОЗОФ “Доверие” ЗАД и вече е вторият по големина играч в сегмента "Здравно застраховане"

Колко ще губят годишно най-големите производители на автомобили от въвеждане на новите мита от Тръмп
Водещото днес
Истории
Новини
Борси и финанси
