Няма и няма да има неизплатени заплати на служители на "Летище Пловдив". Финансовото състояние не е розово, но не е критично.
Това заяви новият изпълнителен директор на дружеството Владимир Щърбанов пред БНТ.

В Министерството на транспорта е представен новият бизнес-план за развитие на аеропорта. Проектът предвижда съкращаване на служители с 30-32 процента, намаляване на работното време, редуциране на държавното финансиране. Това ще стане факт едва, след като Министерството на транспорта утвърди плана.

Като мярка за подобряване на финансовото състояние на дружеството новото ръководство на аеропорта предлага и прекратяване на договора с "Летище Пловдив" АД, на което досега е плащан наем.

"Договорът изтича и ще направим всичко възможно, за да прекратим тази зависимост", бе категоричен Щърбанов.

"Летище Пловдив" АД, в което "Летище Пловдив" ЕАД има 36 процента, а другите дялове са на частни фирми, е собственик на стария терминал и на част от перона. За собствеността на перона, обаче, в момента има дело. "Летище Пловдив" ЕАД е сто процента собственост на Министерството на транспорта.

По неофициална информация уволнени до края на месеца ще бъдат около 50 души, предаде Трафик нюз. Има индикации и аеропортът да започне да работи на дневен режим на работа, което ще откаже и минималните интереси на чужди авиокомпании към пловдивския терминал.