Италианската марка за спортни коли Lamborghini представи актуализирана версия на Huracan, който не е бил променян от пускането му преди пет години. Суперавтомобилът е получил променен дизайн, система за контрол на динамиката с нов алгоритъм на работа, двигател от версията Huracán Performante, нова информационно-развлекателна система и ново име - Huracán Evo.

Продажбите на новия модел трябва да започнат през пролетта на тази година. Цените на автомобила ще надхвърлят 261 хиляди долара. 

Спортното купе се отличава от предишната версия на суперколата с нова предна броня с интегриран сплитер, увеличените Y-образни въздухозаборници, нови 20-инчови джанти Aesir, две тръби на изпускателната системата и спойлер. Дъното на автомобила е оптимизирано заради увеличението на притискателната сила и аеродинамична ефективност, която е нараснала 5 пъти в сравнение с първото поколение на Huracan.

Снимка 398977

Източник: Lamborghini

Вътре в колата е инсталирана нова централна конзола с 8,4-инчов сензорен дисплей, който отговаря за управлението на основните функции на автомобила. С него може да се управляват развлекателните и информационните функции, а също така и климатика. Комплексът работи с Apple CarPlay и Android Auto, а също така и с гласов помощник Siri и с фирмената система за телеметрия, която разполага с две камери. Моделът се е разделил с повечето от аналоговите бутони и ключове.

Новият Lamborghini Huracan Evo е оборудван с модернизиран 5.2-литров V10 бензинов двигател. Силовият агрегат е с мощност 640 конски сили, титаниеви клапи и 600 N/m въртящ момент. Водачът разполага със трансмисия седемстепенен "робот" с два съединителя и задвижване на всички колела. 

Ускорението до 100 км в час отнема 2.9 секунди, а до 200 км/ч - 9 секунди. Максималната скорост на новия Huracan Evo е ограничена до 325 км в час.

Снимка 398978

Източник: Lamborghini

Като цяло, на водача се предлагат три режима на шофиране: Strada, Sport и Corsa. Суперколата е оборудвана със системата Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI), която, в зависимост от характера на задвижването и действията на водача, може да избере настройките за оптимална работа на стабилизиращата система, двигателя и адаптивното окачване.