АвтоВАЗ представи модернизирания всъдеход Lada 4x4, който получи подобрен интериор, както и стана по-тих, по-удобен и по-безопасен. Производството на автомобила вече започна в завода на компанията в гр.Толиати на Волга.
Интериорът е претърпял големи промени, след които се появява напълно променен преден панел с устройство за управление на климатика и други въздухопроводи. Освен това е използвана по-голяма кутия за вещи, а на централната конзола са изведени две 12V гнезда. Плюс това, популярният руски SUV получи нов набор от прибори с бяла подсветка.
Източник: АвтоВАЗ
И най-накрая - вътре бяха монтирани други предни седалки с подобрена странична опора, а на задния диван се появиха две облегалки за глава. На тавана с нова тапицерия е поставен модернизиран плафон с блок от системата ERA-GLONASS.
Само най-горната версия на Urban е претърпяла външни промени, които получиха фарове за мъгла, интегрирани в предната броня. Що се отнася до техническата част, SUV се сдоби с нови опори за силови двигатели, проектирани да намалят нивото на вибрации.
Самият мотор остава същият. Моделът Lada 4x4 е оборудван с 1,7-литров бензинов двигател, развиващ мощност 83 конски сили и 129 Нм въртящ момент. Двигателят е съчетан с петстепенна ръчна скоростна кутия, задвижване на четирите колела и централна блокировка на диференциала.
Най-накрая вътре са монтирани други предни седалки с подобрена странична опора, а на задния диван се появяват две облегалки за глава. На тавана с нова тапицерия е монтиран модернизиран плафон с блок от навигационната система ERA-GLONASS.
Само най-горната версия на модела - Urban е претърпяла външни промени, които включват фарове за мъгла, интегрирани в предната броня. Що се отнася до техническата част, SUV се сдоби с нови опори за силовия агрегат, предназначени да намалят нивото на вибрации.
Цената на актуализираната Lada 4x4 ще бъде оповестена по-късно. Настоящият всъдеход може да бъде закупен на цена от 523 900 рубли, а автомобил във версия Urban ще струва поне 586 900 рубли, пише още autonews.ru.
58eng
на 29.12.2019 в 18:18:35 #85. Руска партенко,лъжеш като дърт сиган
58eng
на 29.12.2019 в 18:13:25 #7Оказва се,Чаве,че като за Орландовци ставаш...по разбиране...
balkanski
на 26.12.2019 в 20:46:45 #6Ребята,Ютюб е пълен с клипчета за този нискобюджетен автомобил ,наречен Нива.Ако някой на Запад си го е купил,това е защото е без пари за техните стандарти и възможности.Това е направо посмешище на автомобил,а да се нарача ...вседеход е направо наглост.Обикновен автомобил с двойно предаване,който няма нищо общо със съвременните високопроходими автомобили.Просто в Русия все още не са дорасли за да произведат нещо качествено,а и това посмешище вече е френско и няма нищо общо с Русия.Това си просто румънски Дръстър с ламарините на Нива.
Philosopher
на 26.12.2019 в 19:56:45 #5Ще си взема една Нива за планината. Разбирам, че и резервните части са евтини
Knobelsdorff
на 25.12.2019 в 17:01:48 #4Philosopher, в много отношения бих се доверил повече на Нива-та отколкото на Черокито. Карал съм ги достатъчно и двете. А на оня 58-ми цървул ще му кажа, че Мурано го спряха от производство именно заради проблемния му двигател, а Нивата все още се произвежда и се изнася на запад. Всъщност коментара ти е присъщ за 12 годишен.
Philosopher
на 25.12.2019 в 06:54:50 #3Днес да не е 1 април Гранд Чероки сравнено с Лада?
chafeto
на 23.12.2019 в 17:30:30 #2Вартоломеев, защо постоянно свеждаш всичко до "колкото повече, толкова повече"? Нивата е морално остаряла и нескопосано сглобена, но заедно с УаЗ 469 и производните му е една от машините с най-добри offroad спосбности, заедно с G-class на Мерцедес. М/у другото Франция е пълна с НИВИ. Мурано е приятен и комфортен автомобил, но си е "паркетен лъв" и не може да мине през уачстъцаи, където минава нивата, да не говорим за УаЗ. Конските сили са нещо много условно, аащото има фактори като въртящ момент, "еластичност" на двигателя, особености на трансмисията и дали се сработва добре с мотора и т.н. Но понеже си си харесал това мерило, ще ти кажа, че съм карал Grand Cherokee с 5,9 литров мотор и смея да кажа, че това беше един от най-големите боклуци, които съм карал. От тогава американските коли съм ги отписал. При това беше сглобяван в завода на Щаер-Даймлер-Пух, а не в САЩ, където сглобката е още по-мърляшка. ГрацОтървах се скоропостижно се немалка загуба на стойност. Както и да, глупаво и детинско е да сравняваш Мурано с Нива, защото нямат почти нищо общо, а целевите групи и нишите им са съвсем различни. Защо винаги гледаш да "маркираш" темите са русофилия без да разбираш материята даже на елементарно ниво?
58eng
на 23.12.2019 в 16:41:16 #183к.с. - за всъдеход: жестоко! Нисан Мурано 2006 е SUV има 230к.с. ,което не е много