Веригата кафенета Starbucks обяви, че предприема голяма стъпка към навлизането на нов пазар. Компанията има амбициите да стане лидер в бизнеса с чайове, като за целта ще работи с доста нетипичен партньор.

Корпорацията обяви, че ще си сътрудничи с най-големия производител на бира в света – AB InBev, за да продава в търговската мрежа в САЩ своя студен чай, който носи името Teavana, съобщава Business Insider.

Най-големият производител на бира има причина да се притеснява за оцеляването си

Най-големият производител на бира има причина да се притеснява за оцеляването си

Един нов играч на пазара заплашва лидерите

От 2017 г. продуктът ще започне да се продава в около 300 000 магазина от дистрибуторската верига на бирения гигант.

“Ние ще работим с AB InBev, за да навлезем на пазара на готови за продажба напитки“, обяснява главният изпълнителен директор на Starbucks Хауърд Шулц.

Марката Teavana беше пусната от компанията през 2012 г. , но досега се продаваше само в нейните кафенета.

Данните на Starbucks показват, че през миналата година приходите от студените чайове са достигнали 1 милиард долара в Щатите. Това е ръст на продажбите от 11% в сравнение с 2014 г.

Според експерти двете корпорации са перфектно позиционирани, за да навлязат успешно в този бизнес, изчисляван на 125 милиарда долара в глобален мащаб.