Веригата кафенета Starbucks обяви, че предприема голяма стъпка към навлизането на нов пазар. Компанията има амбициите да стане лидер в бизнеса с чайове, като за целта ще работи с доста нетипичен партньор.
Корпорацията обяви, че ще си сътрудничи с най-големия производител на бира в света – AB InBev, за да продава в търговската мрежа в САЩ своя студен чай, който носи името Teavana, съобщава Business Insider.
От 2017 г. продуктът ще започне да се продава в около 300 000 магазина от дистрибуторската верига на бирения гигант.
“Ние ще работим с AB InBev, за да навлезем на пазара на готови за продажба напитки“, обяснява главният изпълнителен директор на Starbucks Хауърд Шулц.
Марката Teavana беше пусната от компанията през 2012 г. , но досега се продаваше само в нейните кафенета.
Данните на Starbucks показват, че през миналата година приходите от студените чайове са достигнали 1 милиард долара в Щатите. Това е ръст на продажбите от 11% в сравнение с 2014 г.
Според експерти двете корпорации са перфектно позиционирани, за да навлязат успешно в този бизнес, изчисляван на 125 милиарда долара в глобален мащаб.