Германската компания за спортни стоки Adidas повиши прогнозата си за продажбите и печалбата си за цялата година, след като отчете по-добри от очакваните резултати за третото тримесечие.
Производителят очаква нетните доходи да се повишат с около 10% спрямо предишната цел от между 7 и 10 процента, предаде BBC.
Фирмата обяви, че бизнесът с голф продукти се е възстановил от скорошен спад и е отчел 6% увеличение на приходите. Въпреки това, Adidas обмисля да съкрати 14% от служителите в дъщерната компания TaylorMade-Adidas Golf до края на тази година.
През третото тримесечие на годината нетните приходи от продължаващи дейности са се покачили с 20% до 337 млн. евро, докато продажбите са нараснали с 13 на сто.
Германската компания отчете двуцифрен ръст на продажбите в САЩ и Китай въпреки икономическото забавяне.
През второто тримесечие на годината не особено популярната марка Skechers успя да надмине утвърденото име Adidas в Америка.