Търсенето на ново работно място може да бъде изключително напрегнато начинание.
От съставянето на подходяща автобиография до провеждането на самото интервю - има много пречки, които могат да затръшнат вратата към новата служба.
Дори и да сте перфектен майстор в това отношение и имате най-добрата биография, езикът на тялото играе основополагащо значение за решението на мениджъра.
А често нещата, които сте свикнали да вършите в ежедневието си, могат да направят лошо впечатление.
За да си помогнете да избягвате грешните стъпки при срещата с бъдещия ръководител, има няколко навика, от които трябва да се откажете, за да не изглеждате непрофесионално в очите на бъдещия шеф.
Ето и някои от навиците, представени от Business Insider, които могат да ви коства работното място:
- Държите се небрежно
- Искате непременно да привлечете внимание
- Закъснявате
- Показвате лошо отношение към околните
- Прекалено сте взискателен
- Споделяте повече, отколкото трябва
- Прекъсвате другите, когато говорят
- Демонстрирате лош език на тялото
- Обичате да "украсявате" качествата си
- Прекалено нетърпелив сте