Търсенето на ново работно място може да бъде изключително напрегнато начинание.

От съставянето на подходяща автобиография до провеждането на самото интервю - има много пречки, които могат да затръшнат вратата към новата служба.

Дори и да сте перфектен майстор в това отношение и имате най-добрата биография, езикът на тялото играе основополагащо значение за решението на мениджъра.

А често нещата, които сте свикнали да вършите в ежедневието си, могат да направят лошо впечатление.

За да си помогнете да избягвате грешните стъпки при срещата с бъдещия ръководител, има няколко навика, от които трябва да се откажете, за да не изглеждате непрофесионално в очите на бъдещия шеф.

Ето и някои от навиците, представени от Business Insider, които могат да ви коства работното място:

  1. Държите се небрежно
  2. Искате непременно да привлечете внимание
  3. Закъснявате
  4. Показвате лошо отношение към околните
  5. Прекалено сте взискателен
  6. Споделяте повече, отколкото трябва
  7. Прекъсвате другите, когато говорят
  8. Демонстрирате лош език на тялото
  9. Обичате да "украсявате" качествата си
  10. Прекалено нетърпелив сте