"Ентусиазъм", най-голямата брандинг компания в България, влиза в групата на The Smarts, съобщиха оттам. В нея вече влизат рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot. За първи път в България брандинг компания става част от комуникационна група.
С включването на "Ентусиазъм" агенциите заедно вече ще могат да предлагат по-богат спектър от комуникационни услуги. Това означава възможност за още по-силно стратегическо изграждане и управление на брандове и техните кампании за настоящи и бъдещи клиенти. Владеенето на този brand experience ще доведе и до дълбоки ползи за потребителите.
"С колегите от "Ентусиазъм" споделяме общи високи професионални стандарти и затова вярвам, че това "добре дошли" в групата на The Smarts ще даде енергия за развитието на агенциите. И не само това - смятам, че така ще допринесем за това целият комуникационен пазар да бъде по-съвършен. Идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план и тази стъпка ще даде нови перспективи", каза Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.
"Има ясен световен тренд - компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, от там идва лоялността на потребителите. В днешно време, иновациите са двудневни новини или са много скъпо струващо удоволствие. А благодарение на дългогодишния ни опит и стратегическия подход, които имаме, българските компании ще имат по-добри възможности за развитие на международните и глобалните пазари", отбеляза Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на "Ентусиазъм".
"Ентусиазъм" има история от над 15 години и е сред малкото компании в България с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. Притежава огромен портфейл от бранд идентичности и решения в редица сектори - бързооборотни потребителски стоки, заведения, културни и социални инициативи, финансови институции, неправителствени организации и други.