Корейската тютюнева компания KT&G заедно с тютюневия гигант Филип Морис Интернешънъл пуснаха в Русия корейското електронно устройство с нагряване"lil SOLID" заедно с използваните към него тютюневи стикове "Fiit". Двете компании стартират продажби на световния пазар извън Корея на 17-ти август, като ще си сътрудничат в търговската реализация на бездимния продукт.
Пускането на пазара на бездимния продукт "lil" е част от сключеното в началото на годината споразумение за глобално сътрудничество между корейската държавна компания KT&G и международния тютюнев лидер Филип Морис Интернешънъл. Съгласно договора производителят KT&G ще предоставя бездимния си продукт на ФМИ през първите три години, а Филип Морис Интернешънъл ще ги комерсиализира чрез своите ресурси и инфраструктура на световните пазари извън Корея.
Русия е първият пазар, в която се пуска устройството"lil SOLID" извън Корея. Вероятната причина за избора от компаниите е, че руският пазар е огромен и има силен потребителски интерес към електронните цигари. Компаниите споделиха, че разглеждат възможността за пускане на продуктите на KT&G и на други пазари.
Корейското устройство "lil SOLID" представлява устройство за нагряване на тютюн посредством щифт, която осигурява четири поредни употреби без презареждане. Устройството "lil SOLID" ще бъде представено от ФМИ в Русия и ще допълни портфолиото от предлаганите в момента от компанията в страната бездимни алтернативи, сред които е и IQOS - системата за нагряване на тютюн.
В Русия електронното устройство "lil" ще се предлага под марката "lil Solid" в три основни цвята - тъмно синьо, бяло и синьо, а предназначените за употреба с устройството стикове са три вида - "Fiit Regular", "Fiit VIOLA" и "Fiit CRISP". Върху опаковката на устройството ще се изписва обозначението "IQOS представя lil" като част от предлаганата на пазара продуктова гама на Филип Морис Интернешънъл.
Преди пускането му на пазара и след сключването на споразумението с KT&G Филип Морис Интернешънъл извърши обстойна проверка на устройството "lil Solid" и компонентите, които се използват с него.
Главният изпълнителен директор на ФМИ Андре Каланцопулос коментира новината: "Визията на ФМИ е да даде възможност на пълнолетните пушачи, които не могат да спрат цигарите, да се откажат от пушенето възможно най-бързо в полза на своето здраве и общественото здраве, като се насочат към по-добри алтернативи. Пускането на продуктите на KT&G на пазара извън Корея ще засили богатата породуктова гама от бездимни продукти, предлагани от ФМИ, като предложи по-голямо разнообразие от алтернативи на пълнолетните пушачи."
От първоначалното си излизане на пазара през 2017 г. устройството с нагряване "lil" на KT&G се приема добре от потребителите, защото е удобен преносим бездимен продукт. Следващите версии на устройството като lil Plus, lil Mini и lil Hybrid също се радват на голяма популярност в Корея. За периода от 2019 г. до първата половина на тази година продуктът е не първо място по продажби в категорията на бездимните продукти в страната, а от края на юли 2019 г. кумулативните продажби в Южна Корея са над 2.4 милиона.