Серия заглавия в началото на пандемията подсказваха, че коронавирусът може да повали един бирен бранд със злополучно име, припомня The Wall Street Journal.
Маркетинг мениджърите в компанията не си затварят очите пред заглавията, казва старши вицепрезидентът на биреното подразделение на Constellation Brands Джон Алварадо. "Изправени бяхме пред общо взето същите предизвикателства като останалите. Но имаше и още едно ниво на натиск, идващо от факта, че вируса също носеше името "корона", казва той.
С наближаването на края на годината обаче данните показват, че продажбите на бирата Corona остават на добро ниво, като тя отговаря за същия дял от пазара в САЩ като миналата година. Официални данни за продажбите от производителя засега няма.
"Нямаше отрицателен ефект върху продажбите на Corona", категорична е Вивиън Ейзър, управляващ директор в инвестиционната банка Cowen Inc. "Вижда се от данните". По думите ѝ, популярността на бранда е помогнал за компенсация на потенциалните щети от пандемията и съвпадението в имената на вируса и бирата.
"В началото на пандемията потребителите гравитираха към големите брандове с изградено доверие. Ако ходиш в магазина един или два пъти седмично, дали ще си купите крафт бира, която не сте пили преди това, или ще си вземете бира, която познавате добре?", пита тя.