Серия заглавия в началото на пандемията подсказваха, че коронавирусът може да повали един бирен бранд със злополучно име, припомня The Wall Street Journal.

Маркетинг мениджърите в компанията не си затварят очите пред заглавията, казва старши вицепрезидентът на биреното подразделение на Constellation Brands Джон Алварадо. "Изправени бяхме пред общо взето същите предизвикателства като останалите. Но имаше и още едно ниво на натиск, идващо от факта, че вируса също носеше името "корона", казва той.

С наближаването на края на годината обаче данните показват, че продажбите на бирата Corona остават на добро ниво, като тя отговаря за същия дял от пазара в САЩ като миналата година. Официални данни за продажбите от производителя засега няма.

"Нямаше отрицателен ефект върху продажбите на Corona", категорична е Вивиън Ейзър, управляващ директор в инвестиционната банка Cowen Inc. "Вижда се от данните". По думите ѝ, популярността на бранда е помогнал за компенсация на потенциалните щети от пандемията и съвпадението в имената на вируса и бирата.

"В началото на пандемията потребителите гравитираха към големите брандове с изградено доверие. Ако ходиш в магазина един или два пъти седмично, дали ще си купите крафт бира, която не сте пили преди това, или ще си вземете бира, която познавате добре?", пита тя.

Спират производството на бира Corona заради коронавируса

Спират производството на бира Corona заради коронавируса

Пивоварната търси вратичка от правителството в Мексико