Световните лидери в предлагането на пазарни проучвания NielsenIQ (NIQ) и GfK SE (GfK) приключиха своята стратегическа концентрация и създадоха водещата в света компания за проучвания на потребителското поведение, съобщиха от двете компании.
С несравним глобален обхват и опит в индустрията, новата компания е в позиция да ускори растежа си, като предлага The Full View на потребителското поведение по целия свят.
"Ние сме изключително развълнувани, да комбинираме силните страни на тези две страхотни компании, за да създадем бъдещето на потребителската интелигентност", коментира сделката Джим Пек, главен изпълнителен директор на NielsenIQ.
"Заедно ние имаме по-глобален обхват, по-голямо омниканално покритие, по-подробни данни, повече потребителски прозрения и повече анализи, които допринасят за по-ефективни прозрения и растеж за нашите клиенти", каза още той.
"Настоящите и бъдещите ни клиенти могат да се доверят, че нашият почти 200-годишен комбиниран опит в индустрията, подкрепен от най-съвременни технологии и ангажимент за ново покритие, ще осигури ненадмината гледна точка, която им дава възможност да вземат критични решения с увереност и движат бизнеса си напред", каза Ларс Нордмарк, временен главен изпълнителен директор и главен финансов директор на GfK.
Подписването на споразумението за продажба на европейския бизнес с потребителски панели на GfK на YouGov отбеляза още един важен крайъгълен камък към планираната комбинация между GfK и NIQ. Допълването на предложението на GfK към портфолиото на NIQ, което добавя цялостно пазарно разузнаване и анализ на технологиите и дълготрайните потребителски стоки, заедно с междубраншова марка, маркетинг и потребителски прозрения е това, което прави тази сделка толкова привлекателна за двете компании, клиентите и служителите им.
Изпълнителният ръководен екип на компанията е внимателно подбран от NIQ и GfK. Изпълнителният директор на NIQ, Джим Пек, ще ръководи комбинираната компания, подкрепяна от най-опитния и способен лидерски екип в индустрията.
Обединената компания ще поддържа ключови оперативни позиции в Чикаго, САЩ, в Нюрнберг, Германия, и в Женева, Швейцария.
По данни на платформата DEV служителите на GfK в България са над 830, от които около 200 работят в IT отделите на компанията, в световен мащаб компанията има над 9000 служители. Служителите на световния лидер в предлагането на пазарни проучвания, информация и анализи за бързо ликвидни потребителски стоки и услуги NielsenIQ по света са 44 000, от които в България са 305.