„Въпреки, че през 2005 г. ръстът на трафика бе забавен поради нарасналата цена на горивото, днес сме изправени пред тенденции за историческо развитие", заявява Том Крабтри (Tom Crabtree), регионален директор в Boeing и автор на голяма част от доклада. Горивото за джетовете е увеличило цената си с 42% през 2005 и се очаква поскъпването да продължи и през 2006, но това не попречи на нарастването на въздушния трафик за първото шестмесечие на 2006 г. с 3.1%.
Компанията очаква до 2025 г. превозвачите да поръчат карго самолети на стойност $170 млрд. Броят на самолетите, които ще доставят карго услуги по света, ще нарасне от 1789 през миналата година на 3563 в следващите две десетилетия.
От 2983 самолета, с които се очаква да се увеличи въздушния флот през годините, 1209 ще подменят стари самолети, а 1774 ще са изцяло нови. 64% от новопреоизведените самолети ще бъдат от тежкотоварните модели Boeing 747, 777 и 767. Повече от 75% от самолетите ще бъдат комби-модификации (пасажерски и товарни), докато моделът 766 ще бъде нов товарен самолет.
Водещите дестинации ще бъдат Северна Америка- Азия и Европа-Югоизточна Азия.
Boeing са компанията, която предлага най-диференцирани карго услуги и много нисък разход за тон на миля при превоз на товари. Днес акциите на Boeing се разменят за $75.1, като бележат спад с 1.72%