Комисията за защита на конкуренцията наложи две имуществени санкции по 5 000 лв. на „Техностил" ООД - Пазарджик, за имитация на търговска марка, съобщиха от КЗК.
Производството е образувано по молба на „Техноклима" ООД - Плевен. Двете дружества извършват една и съща търговска дейност - продажба на климатици.
Комисията установи, че пазарджишкото дружество се рекламира чрез радио-клипове, които съдържат словосъчетанието „Техно клима". Също така фирмата е наела същия търговски обект, в който е работила преди плевенската компания „Техноклима", а при графичното оформление на витрината са използвани елементи от неговата защитена марка.
Във връзка с направения анализ Комисията за защита на конкуренцията счита, че поведението на „Техностил" е целенасочено, би могло да заблуди потребителите относно реалния търговец, както и да увреди интересите на конкурентите.