Продажбите на Apple Watch сред потребителите постави рекорд през първата седмица на празничното пазаруване, а текущото тримесечие изглежда ще бъде най-доброто досега за продукта.
Това коментира в писмен отговор до агенция Reuters главният изпълнителен директор на компанията Тим Кук. Обикновено празничното тримесечие е най-силният период за компанията.
"Нашите данни посочват, че Apple Watch се представя много добре и по всичко личи, че тази година ще бъде един от популярните подаръци за празниците", посочва шефът на технологичния лидер. Кук допълни, че бъдещият успех за продукта е очакван, а на компанията й предстои да отчете най-силните три месеца за устройството.
Големите продажби на умния часовник ще се дължат и на факта, че компанията понижи цената на продукта тази година, смята анализаторът Боб О'Донъл от TECHnalysis Research.
Apple е изправена пред нарастващ натиск да покаже нови източници на растеж, тъй като продажбите на iPhone, който традиционно се смята за най-голям източник на доходи за компанията, не дават огромни резултати.
Експертът обаче остава скептичен, че Apple Watch може да "запълни празнината", позовавайки се на несигурно търсене от страна на потребителите за умни часовници като цяло.
Според доклад от изследователската фирма IDC технологичният гигант е продал 1.1 милиона бройки от Apple Watch през третото тримесечие на 2016 година, с което бележи драстично по-малко устройства в сравнение със същия период от година по-рано.