БАТ България представя на българския пазар най-новия модел на устойството glo - glo™ hyper X2. Това е последната иновация в портфолиото на глобалната марка за нагряване на тютюн на БАТ. glo™ hyper X2 предлага на потребителите усъвършенствана технология за индукционно нагряване в компактен корпус, който осигурява лесен захват и преносимост. Устройството е оборудвано с функция за по-бързо нагряване ("Boost"), светодиоден индикатор за състоянието на батерията, както и иновативен механизъм за хигиена. То ще бъде налично в разнообразни цветови комбинации.
glo™ hyper X2 се предлага в търговската мрежа в България от 17 октомври 2022 година с тютюневи стикове за glo™ hyper X2 под утвърдената марка на премиум бранд в България. Продуктите ще са налични на национално ниво в широката търговска мрежа, както и в почти всички големи търговски центрове, като The Mall и Paradise Center в София, Grand Mall във Варна и Mall Plovdiv в Пловдив.
"Представянето на пазара на glo™ hyper X2 бележи още един ключов етап в трансформацията на нашата компания. glo hyper X2 е най-новото и усъвършенствано устройство за нагряване на тютюн на БАТ и предлага много иновативни функции, отговарящи на потребителските очаквания. Радвам се, че скоро след световната премиера на glo™ hyper X2, имаме възможността да го представим и на българските потребители", заяви Мила Маречкова - изпълнителен директор на БАТ България, по време на събитието, на което беше представен новия продукт.
Миналият месец БАТ публикува резултатите от едногодишно проучване в реална среда на glo™. То показа, че пълнолетните пушачи, които са преминали изцяло към glo, са постигнали значителни и устойчиви подобрения в няколко показателя за потенциална вреда в сравнение с тези, които са продължили да пушат.
"Резултатите от това проучване са най-важните данни, които някога сме генерирали за glo и за категорията на продуктите за нагряване на тютюн като цяло. Окончателните резултати от нашето едногодишно клинично проучване предоставиха нови важни данни, които допълват доказателствата в подкрепа на glo™ като продукт с намален риск", коментира Марк Форстър, който е ръководител регулаторни и научни въпроси на Групата БАТ.
Едногодишното проучване се основава на тестването на предишни модели устройства glo, предхождащи hyper X2 въз основа на тежестта на наличните доказателства и при пълно преминаване от пушене на цигари към негорими продукти. Важно уточнение е, че тези продукти не са без риск и при употребата им се доставя никотин, който води до пристрастяване.
БАТ България е част от водещата компания за потребителски стоки British American Tobacco PLC. с брандове, продавани на над 200 пазара по свeтa. На българския пазар БАТ България заема лидерска позиция в тютюневия сектор.
Източник: БАТ България
Компанията продължава да е наясно, че запалимите цигари представляват сериозен риск за здравето и единственият начин да се избегнат тези рискове е да не се пуши или да се откажете от пушенето. БАТ насърчава тези, които в противен случай биха продължили да пушат, да преминат изцяло към научно обосновани алтернативи с намален риск. За да постигне това, БАТ се трансформира в истински ориентиран към потребителите бизнес с много категории потребителски продукти.
Амбицията на компанията е до 2030 година да има 50 милиона потребители на нейните негорими продукти и до 2025 година да генерира 5 милиарда паунда приходи от нови категории. БАТ си е поставила амбициозни цели в областта на ESG, включително постигане на въглеродна неутралност за обхват 1 и 2 до 2030 година и премахване на ненужната пластмаса за еднократна употреба и превръщане на всички пластмасови опаковки в такива за многократна употреба, рециклиране или компостиране до 2025 година.
В БАТ работят над 52 000 души, а дейността й се развива в над 175 държави. През първата половина на 2022-а Групата БАТ генерира приходи в размер на 12,87 милиарда паунда и печалба от дейността в размер на 3,68 милиарда паунда.