Интернет компанията Facebook търси нови начини да си докара допълнителни приходи.
Има голяма вероятност социалната мрежа да започне да предлага реклами на потребителите на мобилното си приложение за съобщения Messenger, се твърди в доклад на сайта TechCrunch. Промяната може да влезе в сила в следващите месеци.
Според публикацията, основаваща се на документи на Facebook, рекламите в приложението ще бъдат в различна форма от тази, в която се появяват на сайта на социалната мрежа.
Идеята е те да се появяват само в чатове на потребителите с корпоративни представители на компании, с които те вече са „разговаряли” чрез Messenger.
С нововъведението Facebook ще има сериозни перспективи за печалба, заради непрекъснато растящия брой на активните профили в мобилното приложение. В началото на януари Марк Зукърбърг потвърди, че 800 милиона души вече използват Messenger всеки месец.