1 милион лева е инвестирала през 2010 г. една от най-големите независими аутсорсинг компании в Източна Европа, CallPoint New Europe, посочват от компанията. Инвестицията включва увеличаване капацитета на работните места от 450 на 800 броя, както и въвеждане на нови софтуерни приложения за оптимално планиране на персонала и система за контрол на качеството в офисите на компанията в България и Румъния.

Над 15 милиона лева е очакваният консолидиран оборот на CallPoint за 2010, което е ръст от 70% спрямо миналата година. Очакванията на изпълнителния директор, Филип Угринов, са през 2011 г. оборотът на компанията да нарасне с около 45% на годишна база.

От CallPoint прогнозират поне 40-50% ръст на заетите в аутсорсинг индустрията в България през 2011 г. спрямо 2010 г. Това означава индустрията да наеме минимум 3 000 нови служителя и така общият брой на заетите да достигне около 9 000 - 10 000 човека.

Днес в София започва аутсорсинг конференцията Реализиране на потенциала - България на световната карта за аутсорсинг и офшоринг.

Call Point New Europe е една от най-големите независими аутсорсинг компании в Източна Европа. В момента в кол центъра работят 750 специалисти в 3 офиса: в София (500 човека), Пловдив (20) и Букурещ (230). 95% от фирмите, които ползват услугите на Call Point, са от Западна Европа. Те се обслужват на повече от 16 езика. Компанията е създадена през 2004 година и специализира в 4 направления: пътуване и свободно време; търговия на дребно и онлайн търговия; финансови услуги; телекомуникации. Притежава сертификат за качество ISO 9001:2008.