Интернет медийната компания NEG (НЕГ.БГ ЕООД) придоби мрежата за таргетирана онлайн реклама User Media и най-популярния портал сред детската и тинейджърска аудитория - kefche.com.

Компанията промени името си от Нет Ентертеймънт Груп на NEG (НЕГ.БГ ЕООД). Промяната е съпътствана и с обновяване на корпоративния облик, който да кореспондира с характерa на групата - модерна, млада, високо-технологична и бързо развиваща се.

С User Media компанията приобщава стандартизирана и разработена мрежа за нишово-таргетирана реклама в над 50 специализирани сайтове и форуми. Те са обединени тематично под брандовете AutoForums.BG, SportForums.BG и StudentForums.BG.

С придобитите компании, аудиторията на NEG вече достига до близо 1,6 млн. интернет потребители в България (по данни на Gemius за месец октомври, в които не е включена пълна статистика за аудиторията на kefche.com). С тази промяна NEG не просто предоставя по-широк обхват, но и ще обогати качествено възможностите на своите клиенти за рекламно присъствие и по-прецизно таргетиране. Kомпанията планира съвсем скоро да внедри нова технология за  обслужване на рекламни кампании, което ще позволи използване на нови формати и по-детайлно измерване на тяхната ефективност.

Друга част от стратегията за развитие на групата  предвижда подобряване на съдържанието и добавяне на нови функционалности в сайтовете, като в краткосрочен план стартира обновяване на най-популярния сайт в портфолиото на компанията - BG-Mamma.com.

Характерният за NEG подход за прилагане на иновативни технологии и създаване на уникално потребителско изживяване ще бъде запазен и в бъдещите проекти на групата.

"Сделките  отразяват цялостната ни стратегия на развитие чрез придобивания на сформирани от общи интереси виртуални общности, които ние да доразвием, популяризираме и утвърдим като медийни платформи", каза Иван Николов, управител на NEG.

„NEG беше логичният избор на партньор, като една от най-младите и динамично развиващи се компании на пазара, с която да обединим ресурс и усилия и продължим растежа", каза Симион Патеев, основател на User Media и мениджър Бизнес развитие на новото обединение.