Украинският производител на самолети "Антонов" възнамерява през 2019 година да възобнови производството на тежките транспортни самолети Ан-124 "Руслан", отказвайки се от руските комплектуващи детайли.
Това заяви в телевизионно интервю първият заместник генерален директор на "Укроборонпром", Сергий Омелченко.
"Въпросът за замяната на комплектуващите части, които съществуваха в този самолет е доста остър за нашето предпириятие "Антонов". И сега активно си сътрудничим в това направление с няколко международни компании", отбелязва Омелченко, цитиран от rns.online.
По неговите думи, ако не се намери замяна на руските части и детайли, да се произвежда този самолет без участието на Русия е невъзможно.
Омелченко добавя, че в момента напълно се преработва цялата електроника, използвана в Ан-124.Зам.-директорът на държавния военен концерн посочва, че тя трябва да бъде окончателно приета от инженерната група и конструкторите на "Антонов" през тази година. След това ще започне монтажът на първият самолет, в който няма да има никакви руски комплектуващи изделия.
Ан-124 "Руслан" е тежък транспортен самолет, разработка на конструкторското бюро "Антонов" във Киев. Неговото производство се прекратява през 2004 година.
През юни 2018 г. вицепрезидентът по транспортната авиация на руския ОАК, генерален директор на ПАО "Ил", Алексей Рогозин заяви, че производство на самолетите Ан-124 "Руслан" може да се възобнови. През ноември м.г. Рогозин съобщи, че авиоконцерна "Илюшин" е започнал разработката на самолет, който да замени Ан-124 "Руслан".
Equinox
на 17.01.2019 в 12:02:37 #4Абе "Ислямска държавице от Ирак и Сирия" (ISIS), с всеки нов постинг заприличваш на изтърван от лудницата. Освен пещерната ти русофобия, българската ти граматика е на ниво 9-годишно цигане. И стига си лъгал като дърт циганин. Русия постъпи изключително коректно с Украйна като още през 2013 предупреди Янукович, че това, което я храни са руските военни, строителни, индустриални и граждански поръчки и пари. И ако тръгне да угажда на Запада в политическо и военно отношение, Русия ще изтегли всичките си поръчки и Украйна ще се превърне в просяк за западни заеми, с висока безработица и разрушена индустрия. Така и стана. Сега украинците масово дезертират от армията и бягат в чужбина - най-много в Русия. До ден днешен Русия не си позволява нито една враждебна постъпка спрямо Украйна, а само парира безумните ходове на хунтата от Киев.
ISIS
на 16.01.2019 в 23:22:11 #3през 2014, Русия прехвърли дижерсионна група да докопа инжинерна доцументатция от дъщерна фирма в Херсонска област. Нещичко все пак докопаха тогава, но явно алкашите са неспособни даже и с краденото да се справят и затова нищо повече не се чу от блядовете. Но не пропуснаха да изнесът и разграбят заводските оборудвания от източна украйна.
Equinox
на 16.01.2019 в 22:28:00 #2По-скоро е шамар за този, който вярва на фейкови новини. Компанията Антонов фалира официално, от три години не е произвела нито един самолет, а конструкторите й се разбягаха - кой в Китай, кой в САЩ. Сега Китай е зинал да глътне документацията на един от руско-украинските от времето на СССР свръхтежки самолети, а САЩ-Боинг - документацията на другия тип самолети. Оригиналната статия е 3 пъти по-дълга и описва плачевното състояние на Антонов, но тук са скалъпени само части от нея, за да се внуши, че на Русия е нанесен удар. А самата Русия само печели от такива фукни на световния просяк Украйна и отдавна се е ориентирала към производството на аналогичен на Руслан самолет. Типичен пример какво значи да се зъбиш на Русия е Беларус. Лукашенко се изцепи, че Русия не е в състояние да произвежда свръхтежките влекачи на ракетни установки Белаз и резултатът година по-късно бе, че тези влекачи се произведоха от руския завод КАМАЗ, а Белаз остана без поръчки и париза заплати.
GolaVoda
на 16.01.2019 в 21:54:48 #1това определено е шамар за Русия..