Екатерина Недялкова поема развитието на Experian Bulgaria Global Delivery Centre, съобщиха от компанията. Тя има над 15 години опит в международни компании, като четири от тях като част от екипа на Experian България с фокус върху стратегически бизнес трансформации и подобряването на оперативните процеси.
Недялкова се присъединява към екипа през 2016 г. като ръководител на ключова за компанията програма на глобално ниво за "Непрекъснато усъвършенстване и подобряване на процесите". В унисон с бизнес стратегията на Experian за постигане на по-добро клиентско удовлетворение и резултати, програмата се грижи начинът на работа да бъде ефективен и ефикасен, с фокус върху високата продуктивност и качество.
В началото на 2019 година тя поема да ръководи програмата на глобално ниво за четирите стратегически центъра за услуги в Experian - България, Коста Рика, Чили и Малайзия. За последните години има зад гърба си реализирани редица стратегически проекти и трансформации, които подпомагат бизнеса с иновации и автоматизации, по-добре структурирани процеси и високоефективни екипи.
Experian присъства в България от 2004 г., като сега българският офис е най-големият център за регион Европа, Близкия изток и Африка с над 1000 служители, което я изкачва в топ 5 на софтуерните компании в България.
"Българският център е един от основните двигатели за развитието на бизнеса на Experian. Нашите екипи обхващат целия цикъл по доставяне на един продукт - от разработване на софтуерните решения, през big data анализите до имплементирането им при клиентите и поддръжката. Моята роля ще бъде да продължим да надграждаме взаимоотношенията си с бизнеса и участието на българския офис в ключови проекти. Това ще даде допълнителни възможности и добавена стойност на българските екипи. Локално на пазара Experian е утвърден лидер и ние ще продължим да налагаме добрите работодателски практики и да работим за развитието на младите хора в България.", коментира Екатерина Недялкова.
Experian e глобален лидер в предоставянето на информация и аналитични решения. В компанията работят 17 800 служители в 45 държави. Офисът в България е основан през 2004 г. и в него работят над 1000 души.