Опитен и награждаван маркетинг специалист поема звено "Стратегии" в комуникационната агенция proof. Николай Диевски ще отговаря за дългосрочното планиране, на което ще се базират всички дейности на агенцията, свързани с всеки от брандовете, с които работи.

Той има над 15-годишен опит в маркетинг екипите на "Хайнекен България", "Молсън Коорс", "Монделийз България" и др. Като бранд мениджър е развивал марки като "Крадецът на ябълки", "Скапто" и "Столично", за които е отличен с награди Effie България, Golden Drum, Art Director"s Club of Europe и Epica, посочват от proof.

Българската творческа агенция proof. се присъединява към глобалната мрежа by The network

Българската творческа агенция proof. се присъединява към глобалната мрежа by The network

by The Network отива далеч отвъд концепцията за асоциация

Диевски е завършил специалност "Бизнес управление и маркетинг" в американския Concord University и магистратура в Норвегия.

"Позицията "Head of Strategy" е без традиции в българските комуникационни агенции. Дългогодишният опит на Николай в развитието на марки в различни сектори, образованието, което получава в чужбина, както и ръководенето на стратегически комуникации от страната на бизнеса, го позиционират като утвърден експерт", е цитиран в официалното съобщение да казва Сава Ахмаков, ръководител "Обслужване на клиенти".