Опитен и награждаван маркетинг специалист поема звено "Стратегии" в комуникационната агенция proof. Николай Диевски ще отговаря за дългосрочното планиране, на което ще се базират всички дейности на агенцията, свързани с всеки от брандовете, с които работи.
Той има над 15-годишен опит в маркетинг екипите на "Хайнекен България", "Молсън Коорс", "Монделийз България" и др. Като бранд мениджър е развивал марки като "Крадецът на ябълки", "Скапто" и "Столично", за които е отличен с награди Effie България, Golden Drum, Art Director"s Club of Europe и Epica, посочват от proof.
Диевски е завършил специалност "Бизнес управление и маркетинг" в американския Concord University и магистратура в Норвегия.
"Позицията "Head of Strategy" е без традиции в българските комуникационни агенции. Дългогодишният опит на Николай в развитието на марки в различни сектори, образованието, което получава в чужбина, както и ръководенето на стратегически комуникации от страната на бизнеса, го позиционират като утвърден експерт", е цитиран в официалното съобщение да казва Сава Ахмаков, ръководител "Обслужване на клиенти".