Над 1500 служители в сервизите на Volvo вече са оборудвани с нов Apple Watch и iPhone за сметка на компанията, съобщава ComputerWorld.
Шведският автомобилен производител загърбва хартията и компютрите, и вместо тях в сервизите му вече ще се ползват джаджи на Apple.
Причината е проста и се крие в същността на продуктите на Apple - те са семпли, лесни за употреба и доста издръжливи.
Източник: iStock
Идеята е, че Apple Watch и iPhone ще помагат на служителите при обслужването на клиенти, улеснявайки процеса по отстраняване на повреди и поддръжка на автомобилите им.
Работниците например ще получават известия за новопристигнали клиенти, както и детайлна справка за тях и автомобила им, ще имат бърз достъп до спецификациите на автомобила, и ще могат по-ефективно да планират бъдещото сервизно обслужване.
Въпреки че тези предимства звучат малко банално, от Volvo разкриват, че семплият софтуер е далеч по-предпочитан от техниците и спестява доста време за тяхното обучение, което до момента е покривало 15 различни компютърни системи.
Източник: Volvo
Сега всички те боравят само с едно приложение, а резултатите вече са налице.
От компанията споделят, че нововъведението им води до по-доволни клиенти в 80% от случаите, 30% повече следсервизна комуникация с клиентите и 40% по-нисък разход на хартия.
Striker
на 28.02.2022 в 10:04:39 #1Симеончо мамин, нали дописката е за Волво, а три абзаца по-надолу пишеш ''Шведският автомобилен производител загърбва..''? За Волво ли става дума или за някаква шведска компания? Ако говориш за Волво, то НЕ Е шведско от 9 години, да ви епм, не се научихте значи! На по 70 години ли сте, с интеренет ли не можете да работите, що ли? Все едно Нокиа е финландска, Моторола американска и т.н. Аман от тройкаджии