Турция и Египет отново се върнаха на картата на европейските туристи, след като спомените за терористичните атаки от преди две години избледняват, а повишаващите се цени на нощувките в хотели в Испания правят страната по-малко привлекателна за туристите с ограничен бюджет, пише Bloomberg.
Туроператорът Thomas Cook Group Plc съобщи в четвъртък, че прехвърля повече капацитет към тези дестинации. Междувременно, казват от компанията, маржовете в Испания стават все по-малки заради растящите цени на хотелите.
"Испания става по-скъпа тази година, отново, в сравнение с добрата стойност, която предлага източното Средиземноморие, включително и Турция и Египет", казва главният изпълнителен директор Питър Фанкхаусер. "Винаги съм казвал, че Турция ще се завърне, защото предлага отлични сделки и висока стойност - и изглежда това вече се случва".
Испания остава най-големият пазар на туроператора, но делът на клиентите, които избират тази дестинация намалява, докато други растат. Промяната е в полза на Thomas Cook, тъй като маржът в други страни е по-висок.