Изследването под заглавие „Дизайн за живеене" установява, че по сравнение с другите възрастови групи, в решенията си т.нар. „Милениум - поколение" се стреми на първо място към качество на живота. Например:
@ младежите са склонни да плащат повече за привлекателен и изразяващ нещо дизайн на продукта: 67% за дизайн на автомобили, 60% за мебелировка, 31% за видео игри;
@ те сериозно се замислят за обществените пространства (66%), красотата и архитектурата (42%), когато решават в кой град да живеят;
@ те са по-щастливи (74%), по-мотивирани (64%) и по-ефективни (31%) ако работят на работно място с добър дизайн;
@ девет от десет младежа са по-загрижени отколкото в другите възрастови групи за екологичния дизайн на новите сгради и енергийната им ефективност.
Резултатите от изследването показват също така, че дизайнът има решаващо значение за всекидневните решения на много американци. Почти седем от десет респондента са казали, че последният път, който са видели продукт в магазина който просто е „трябвало да имат" е било поради дизайна му. В добавка към това:
* мнозинството от допитаните (55%) вярват, че добрия дизайн може да подобри функционалността на продукта, едновременно с подобрения външен вид;
* три четвърти от допитаните (и повече във възрастовата група от 30 до 39) казват, че се наслаждават на филми просто защото има добри визуални ефекти - независимо от другите му недостатъци;
* 82% от допитаните 2000 души ще се повлияят за избора на една или друга работна позиция от сграда с прекрасен дизайн.