През първите девет месеца на 2006 г. Globul продължи със силното си представяне и отчете 26% ръст на приходите си до почти 487 млн. лв. Печалбата на компанията достигна 51,76 млн. лв. или с 21,6% повече от същия период на миналата година.

Нетната печалба на Globul за третото тримесечие на годината отбеляза известен спад до 22,1 млн. лв., в сравнение с 30,1 млн. лв. за същия период на миналата година поради по-високите амортизационни отчисления в резултат на инвестициите, направени през последните дванадесет месеца и по-високa ефективна данъчна тежест.

За деветте месеца от началото на 2006 г. броят на абонатите на Globul се увеличи с общо 487 782 и достигна 2 881 499.

В условията на засилваща се конкуренция, Globul поддържа своя пазарен дял от около 39%, като същевременно подобрява финансовите си показатели. Това се дължи на сериозните инвестиции в повишаване качеството на предлаганите услуги, в разпознаваемостта на марката Globul и в разширяването на дистрибуторската мрежа на фирмата.

Интегрирането на веригата магазини за търговия на дребно с телекомуникационни решения Germanos в структурата на Cosmote Group се очаква допълнително да подобри търговската дейност и да доведе до по-високи оперативни и финансови резултати за компанията.

Припомняме, че през третото тримесечие Globul оперира под новата си корпоративна идентичност, която отразява принадлежността на компанията към COSMOTE Group - мобилният оператор с най-значително присъствие в Югоизточна Европа.

На 18 септември 2006 г. Globul предложи най-популярната в света мобилна информационна и развлекателна услуга i-mode®, която се използва от над 53 млн. абонати в целия свят.

В края на същия месец, Globul предложи и първите си услуги, базирани на мрежата от „трето поколение", която покрива София, Пловдив, Варна и Бургас или 33% от населението на България.

„В условията на изключителна конкуренция, Globul продължава да утвърждава своята позиция на предпочитан и доверен партньор за българските потребители на мобилни услуги. Добрите финансови резултати на Globul и рекордният брой нови абонати са доказателство за правилната посока, в която се развива компанията през 2006 г., която е преходна и изключително важна в историята на българския телекомуникационен пазар", коментира изпълнителният директор на компанията Танасис Кацирубас.

Приносът на Globul към общите приходи на Cosmote Group за деветмесечието възлиза на около 15%, а делът на компанията от приходите преди лихви, данъци, отчисления и амортизации е приблизително 14%. Globul осигурява около 10% от нетната печалба на групата.