По време на изложението „Партнерс експо", което се провежда в град Плевен от 9-ти до 13-ти октомври, „Ломско пиво" АД ще представи нова марка бира - „Мизия", съобщиха от пивоварната.

Тя ще се дистрибутира в целия Плевенски регион.

Според изпълнителния директор на ломската пивоварна Кольо Николов, основната цел на нововъведението е разширяване присъствието на „Ломско пиво" в Северна България.

„Ломско пиво" АД е наследник на основаната от двама чехи през 1894 г. пивоварна в крайдунавския град Лом. Към настоящия момент пивоварният завод е смесено акционерно дружество, учредено през 1997 г. с търговска марка „Алмус - 1894".

Пиваварната е първата в страната, която през м. юли 2007 г. направи публично предлагане на 20% от капитала си на Българска фондова борса.