Мейл БГ (mail.bg) и Ларго БГ (largo.bg) обявявиха своята програма за дългосрочно сътрудничество в областта на таргетираната реклама.

Споразумението е новост за българския интернет-пазар по две причини.

Първата е, че за първи път у нас две конкурентни интернет компании си сътрудничат в областта на рекламата.

Иновационна е и създадената по този начин за първи път в България система за поведенческо таргетиране на реклама.

Според споразумението, компаниите полагат основата на общ механизъм за анализ на поведението на своите клиенти, като системата ще анализира търсенето от потребители на оферти публикувани в Ларго БГ. Събраната така информация от своя страна ще позволява същите потребители да получават в Мейл БГ персонализирани оферти, чийто подбор ще се осъществява въз основа на натрупаните наблюдения за извършените от тях търсения.

Общата система за таргетирана реклама на двете интернет компании ще заработи в началото на октомври, като понастоящем тя се намира във фаза на бета тест.

Ларго БГ е портал в сферата на недвижимите имоти, който обединява оферти, фирмен каталог и аналитични материали в тази област.

Маил БГ е един от първите български уеб сайтове, който предлага безплатна поща с до 1 GВ пространство и размер на прикачения файл до 30 MB.