Целта е обществеността да се информира за целите и обхвата на ОПАК, а потенциалните бенефициенти - за предоставените възможности за финансиране и критериите за проектите по програмата, както и за техните отговорности.
Участниците в процедурата, наред със задължителните документи, ще трябва да предложат и творческа концепция за комуникационната кампания, както и схема за нейната реализация.
При оценяването на офертитена допуснатите участници 60% тежест ще има предлаганата цена, 20% е тежестта на технически възможности, компетентност и доказан опит и 20% се отдават за оригиналност и интегрираност на представената концепция за комуникационна кампания.
Дейностите, предложени в творческата концепция, трябва да бъдат разпределени в периода до 31.12.2008 г.
Крайният срок за подаване на документи за кандидатстване е до 17.00 часа на 27 ноември 2007 г.
Подадените оферти ще бъдат отворени в 10.00 часа на 28 ноември 2007 г. в залата на МДААР.
За читателите на Money.bg, проявяващи специален интерес, пълният текст на документацията е публикуван на сайта на МДААР (рубрика Документи -> Обществени поръчки).