Южнокорейският производител Ssangyong Motor, който е собственост на индийската корпорация Mahindra & Mahindra, се подготвя за дебют на американския автомобилен пазар през 2019 г. под ново име. Това са потвърдили от ръководството на фирмата, съобщава Business Insider.
Тази стъпка е част от плана на вторият по големина производител на коли в Южна Корея за налагане в чужбина. От Ssangyong Motor търсят нови възможности за развитие, след като поръчките от Русия спаднаха заради затрудненото икономическо положение на страната.
От компанията посочват, че ще са им необходими поне четири години, за да подготвят дебюта си в Щатите. Там те ще се опитат да популяризират своят SUV модел, носещ името SIV-2. За тази цел Ssangyong Motor ще инвестира 100 милиона долара, като част от тях ще бъдат насочени към промяна на името на марката.
Целта на производителя е да увеличи годишния брой на предлаганите коли до около 500 хиляди возила. За тази цел от нейното ръководство разговарят с компании от Китай и Русия, като идеята е фирмата да отвори заводи в двете страни.