Най-големият полски моден търговец на дребно LPP залага на бързо разширяване на бюджетната си марка Sinsay, за да удвои годишните си приходи до 9,4 млрд. евро до 2027 година, съобщават световните агенции.

Това е амбициозен план за групата, която е много добре позната у нас не само с 12-те магазина на Sinsay, но и с марките Reserved, Mohito, Cropp и House, които също са в големи ритейл локации и имат онлайн присъствие. Само за миналата година приходите на LPP у нас са 136 млн. евро - с 20% ръст на годишна база.

 Собственикът на Sinsay удвоява броя на магазините си до три години

Собственикът на Sinsay удвоява броя на магазините си до три години

За финансовата 2023 г. приходите на LPP са с 9,3%

Според новата тригодишна стратегия, Sinsay ще формира 75% от общите продажби на групата.

Компанията планира да разшири своята мрежа от магазини до около 7500 обекта до края на 2027 година, като магазините Sinsay ще съставляват около 6000 от тях, и да увеличи продажбите от електронна търговия до 2,34 млрд. евро в същия период.

Бизнес моделът на Sinsay е насочен към експанзия в по-малки градове, предлагайки бюджетна мода в райони с по-слаба конкуренция в търговията на дребно.

Компанията зад Sinsay и Reserved планира инвестиции за над €100 милиона в региона до края на 2025-а

Компанията зад Sinsay и Reserved планира инвестиции за над €100 милиона в региона до края на 2025-а

Наскоро LLP удвои площта на първия си трансграничен дистрибуторски център

LPP отвори 572 нови магазина миналата година, 534 от които за Sinsay, която се стреми да се конкурира с търговци на бърза мода като Bershka.

Въпреки всичко това експертите са скептични, че планът ще стане реалност и това доведе до спад на акциите на LPP в края на миналата седмица.