Малките фирми променят своите модели на работа в борба за оцеляване по време на коронавирусната криза - някои от тях по необичайни начини.

Бизнесът, включително производителите на презервативи, производителите на джин и производителите на храни, следят реакциите на потребителите, които се самоизолират или намалят социалния контакт. Малките предприятия представляват 44% от американската икономическа дейност и около половината от приходите в частния сектор в САЩ, пише CNBC.

Производители на алкохол в Европа ще правят дезинфектанти за ръце вместо напитки

Производители на алкохол в Европа ще правят дезинфектанти за ръце вместо напитки

Pernod Richard обяви, че ще дари 70 000 литра чист алкохол

Базираният в Ню Йорк търговец на едро и дистрибутор Baldor Specialty Foods например, частично промени своя бизнес модел за снабдяване на потребителите. Обикновено разпространява прясна храна, като например зеленчуци, като е имал около 10 000 клиенти, включително ресторанти и училища, но през последните няколко дни се наблюдава спад от 85% в продажбите на хранителни услуги. Така започва да приема поръчки от хора под карантина. Поръчките трябва да са за минимум 250.

Ресторантите

В САЩ ресторантите също са променили бизнес моделите си. Някои от тях включват към "менюто" си и провизии като почистващи препарати и тоалетна хартия.В Съединените щати няколко алкохолни компании започнаха да правят гел за дезинфекция на ръце.

Какви промени ще настъпят на пазара на бизнес имоти в световен мащаб

Какви промени ще настъпят на пазара на бизнес имоти в световен мащаб

Наемателите на офис площи могат да направят пауза при разширяването в близко бъдеще

Козметична индустрия

Базираният в Западен Лондон козметичен бизнес Pai Skincare също премина към изработване на дезинфектант о обяви първата си партида преди дни. Разработката на продукта е отнела две седмици, а не обичайните 18 месеца, според основателката Сара Браун.

Междувременно производителят на уиски Bimber в Лондон отмени своите обиколки, но доставя комплекти за дегустация на уиски на клиентите си и ще пуска събития онлайн. "Ние ще излъчваме на живо производството на напитките, върху които работим сега", говори говорителят Мат Маккей. Те обмислят и производство на дезинфектанти.