Комисията за защита на конкуренцията наложи три имуществени санкции по 5 000 лв. на „Центрум Груп" ООД София за извършени нарушения по чл. 32 и
чл. 34 от ЗЗК, съобщиха от пресцентъра на комисията.

От края на 2006 г. Центрум Груп провежда рекламна кампания под надслов „ДОНЕСИ 100 ЛЕВОВ КУПОН, ДОБАВИ САМО 69 ЛЕВА !!!! ПОЛУЧАВАШ 12 МЕСЕЦА КАБЕЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ".

КЗК установи, че участниците в кампанията не получават пълния пакет програми, които оператора предлага обичайно. От друга страна, обявената цена е под себестойността на рекламираната услуга.

Проучването показва още, че в резултат на разглежданата реклама, част от клиентите на молителите са прекратили договорите си.

Комисията за защита на конкуренцията счита, че действията на Центрум Груп въвеждат потребителите в заблуждение, относно реалната цена на предлагания продукт. По този начин се създават реални условия за нарушаване на интересите на конкурентните фирми.

Производството е образувано по молба на „Евроком Кабел Мениджмънт България" ЕООД и „Кеибълтел" ЕАД.