Българското розово масло и вода, продуктите за лице и тяло от лавандула и роза дамасцена привлякоха изключителен интерес на японските търговци и дистрибутори на Международната специализирана изложба за парфюмерия, козметика и СПА индустрия BeautyWorld Japan 2014. Изложбата се провежда от 19 до 21 май в Токио, съобщават от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия.
Десет наши производители участват в изложбата по проект, финансиран от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Конкурентоспособност" 2007 - 2013.
За посетителите на българските щандове бяха направени серия от демонстрации с ароматерапевтични масла, разкриващи техните свойства и успокоителен ефект върху кожата на лицето, както и с масла за омекотяване на кожата на ръцете чрез прилагане на специфични техники за втриване.
Българските участници на Beautyworld Japan 2014 посетиха Японската козметична индустриална асоциация, където проведоха бизнес среща с местни компании от същия сектор. По време на дискусията се обсъждаха реални възможности за навлизането на българските компании от козметичния бранш на японския пазар, регулационните режими и процедурите за внос.
Особено внимание е обърнато на видовете рестриктивни и регулаторни изисквания към съставките на козметичните продукти, които могат да бъдат внасяни в тази страна, и които трябва да съответстват на определените стандарти за козметика на Министерството на здравеопазването в Япония.
SSSS
на 21.05.2014 в 10:48:24 #3Абе пройзводителите нали ревяха преди седмица, че турците ги подбивали...сега като гледам пред тях е целия Японски пазар и единствено тяхната предприемчивост трябва да заработи. Май всичко беше, да се изпросят субсидийки а? ЕС да пусне малко пари, че някои хора да си купят джипове за чужда сметка.
павиан
на 20.05.2014 в 21:30:47 #2Хе хе Супермен всичко дето си го изброил го има че и отгоре.Проблемът е че го няма на българския пазар.
superman7
на 20.05.2014 в 19:14:26 #1ако имаше държавническо мислене щеше да се разработи цяла гама от различни продукти на основа на розово масло, етерични масла за различни пазари. пари ли няма, акъл ли няма. храни с розово масло, козметика.