![](http://images.ibox.bg/2006/09/05/8477/256x192.jpg)
На територията на Западна България, извънредното отчитане на измервателните уреди ще се провежда едновременно с тримесечното. Поради тази причина, за клиентите на ЧЕЗ, чиито електромери се отчитат в началото на месеца, извънредното и тримесечното отчитане ще съвпаднат.
Клиентите на ЧЕЗ ще получат информация за количеството електроенергия консумирано по старите и по новите цени в изравнителната фактура по тримесечното отчитане. Сроковете за плащане на задълженията не се променят.
ЧЕЗ Електро България напомня, че консумацията на електроенергия може да бъде проверявана и да се контролира ежедневно от всеки клиент на компанията чрез проверка на показанията на електромера.
Всеки клиент може да направи справка за потребената енергия и ако има съмнения, че тя не е отчетена правилно да сигнализира за необходимост от корекция на своята фактура, в случай на установено неправилно отчитане. Сигнали могат да се подават на телефон 0700 10 010, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или в центровете за обслужване на клиенти.