Samsung е успял да увеличи преднината си пред Huawei по продажби на телефони през второто тримесечие на 2019 година, показват данните на Strategy Analytics и Counterpoint. И двата производителя увеличават продажбите си спрямо същия период на миналата година, макар общият пазар да се свива.

Според Strategy Analytics през трите месеца до края на юни Samsung е продала 76,3 милиона телефона, ръст от 1,9 процента. На второ място е китайската Huawei с 58,7 милиона продажби и повишение от 1,7 процента, като така разликата между двете компании се увеличавала минимално с 300 хил. продажби в полза на южнокорейския гигант.

Търговските спорове сринаха печалбата на Samsung с 54%

Търговските спорове сринаха печалбата на Samsung с 54%

Конфликтите между Япония и Корея от една страна, както и между САЩ и Китай от друга, пречат на бизнеса на технологичния гигант

Apple задържа третата си позиция, но губи 3,3 милиона продажби спрямо същия период на миналата година - до 38 милиона. Обикновено четвъртото тримесечие на годината е най-силно за компанията, тъй като тогава в продажба излизат новите модели на iPhone.

Първите места се запълват още от Xiaomi (32 милиона, без промяна) и OPPO (29,8 милиона, спад от 400 хил. устройства).

Общите продажби достигат 341,4 милиона, при 350,4 преди година, или спад от 2,6 процента.

Пазарният дял на Huawei в Китай расте
Обновена

Пазарният дял на Huawei в Китай расте

Общите продажби на най-големия пазар в света намаляват с 6 процента