Социалната мрежа Facebook през март добави към функциите си нов начин са споделяне на снимки и видеа. Интернет гиганта представи опцията Facebook Stories за мобилното си приложение, която наподобява Messenger Day, с която разполага приложението на компанията за онлайн разговори или Stories в платформата Instagram.
От съвсем скоро обаче функцията вече има възможност за публично споделяне на съдържанието, като с това за пореден път от социалната мрежа се изправиха срещу конкурента си в тази посока Snapchat. Досега споделяните снимки и видеа през него бяха достъпни само за последователите на даден потребител.
За да може човек да използвате новата опция, той първо трябва да има публични последователи в социалната мрежа.
"Това е нещо, което пуснахме преди няколко седмици. То позволява както на приятелите ви, така и последователите ви да гледат вашите истории", коментират от Facebook, цитирани от сайта TechCrunch.
За да направите една история публична, първо отворете мобилното приложение на Facebook и натиснете бутона "Добави към историята " ("Add to Story ") от началния екран.
След като добавите снимка или видео ще можете да прегледате историята си като докоснете бутона "Още" ("More") в горния десен ъгъл. Отворете "Промени настройките на историите" ("Edit Story Settings") и ги променете от "Приятели" ("Friends ") на "Публично" ("Public").
От Facebook вече имат успех с тази функция в Instagram, която вече се използва от над 250 милиона потребители на ден, докато същата в Snapchat има по-нисъка активност. Още няма никакви данни за трафика в Messenger Day или Facebook Stories.