Лошите новини - и особено много лошите, като например последната размяна на реплики между лидерите на САЩ и Северна Корея, в които се споменаваха думите "ядрена война", обикновено вредят много и на финансовите пазари, и на бизнеса като цяло.
Има обаче една индустрия, която ги приема малко по-добре.
През последните три седмици в САЩ хората, които живеят всеки ден с мисълта за наближаването на края на света такъв, какъвто го познаваме, започнаха да харчат още повече пари - именно заради "дрънкането на оръжия" между Вашингтон и Пхенян.
"Ким Чен Ун успя да повиши продажбите ни до невероятни нива", каза Кийт Хилън, собственик на "Prep and Save" - верига магазини в Калифорния, която продава стоки от първа необходимост и оборудване, за което хората вярват, че ще им бъде полезно при апокалипсис. "Имахме най-големите [по продажби] дни изобщо и отчетохме между 200 и 400% ръст на продажбите", казва тя.
Най-често се купуват продукти като комплекти за оцеляване, вода и храна в консерви, както и оръжия - като например брадви. Добре се продават и противогази, хапчета йод и гайгерови броячи, които струват по над 200 долара.
Основните клиенти са доктори, адвокати и архитекти, твърди Хилън, както и военни. "Продажбите скачат всеки път като има пожар, наводнение, земетресение или терористична атака", добавя тя.
Някои от тях харчат по доста пари, за да са готови за всичко. Боб МакДевит от Невада е дал между 150 000 и 200 000 долара, за да се запаси с всичко необходимо, включително лекарства за две години. В момента той живее в каравана.
И не е единствен. Според д-р Матю Лорбър, клиничен психиатър в болница Lenox Hill в Ню Йорк, между 20 и 35% от американците вярват, че светът ще свърши скоро заради ядрена война или библейско събитие.