Хората могат да се вдъхновят от най-различни неща – мотивиращи книги, интересни разговори, кратки видеота, речи.
Списание Inc.com определи седемте най-успешни филма за предприемачите, които искат да бъдат мотивирани и да останат такива докрай.
Нарочно са избягвани киноленти, в които продавачите са изобразявани като глупаци и загубеняци. „За да бъдете успешни като предприемачи, трябва да се наслаждавате и да уважавате продаването, така че филми като „Брокери” и „Гленгари Глен Рос” изобщо не са толкова ефикасни”, пише авторът Джефри Джеймс.
Представяме ви филмовите продукции, които наистина мотивират и то по правилния начин:
Джери Магуайър (1996 г.)
Въпреки че този филм се счита най-вече за романтична комедия, мисията на Магуайър перфектно улавя значимостта да имаш визия за себе си и да останеш верен на нея, дори и никой друг да не я вижда по този начин.
„Джой” (2015 г.)
Предприемачите би трябвало да се тълпят, за да видят този празник на започване на собствен бизнес от нулата, дори и ако семейството и приятелите не ги подкрепят.
„Офис треска” (1999 г.)
Мотивацията се появява в две разновидности: положителна и отрицателна. Позитивната мотивация те движи напред, а негативната те пази да не се връщаш назад. Този филм напомня на предприемачите защо никога не трябва да се съгласяват на корпоративна работа в живота си.
„Авиаторът” (2004 г.)
Преди Ричард Брансън или Илон Мъск да се появят имахме Хауърд Хюз. Тази биографична лента е уловила както личните, така и бизнес трудностите на един от най-загадъчните и креативни предприемачи в историята.
„Музика за душата” (1991 г.)
В допълнение към чудесната музика през цялото време този филм описва как една група от млади хора, водени от един мечтател, се събира и постига нещо по-голямо, отколкото е могла някога да си представи. Лентата напомня и колко крехка може да се окаже щастливата случайност.
„Преследване на щастието” (2006 г.)
Макар главният герой, изигран от Уил Смит, в този оптимистичен филм успява, като става успешен търговски представител на огромна финансова корпорация, Крис Гарднър (истинската личност) използвал уменията си за продажба, за да основе собствена компания.
„Социалната мрежа” (2010 г.)
Историята за бързия растеж на Facebook е свидетелство, че понякога предприемачите наистина променят света.