Продажбите на Audi в България бележат 55% ръст през 2006 г. спрямо 2005 г. През изминалата година у нас са продадени общо 325 автомобила от известната марка, което е със 116 автомобила повече от 2005 г., съобщиха от компанията. 

Най-търсеният модел на Audi през 2006 г. в България е Audi Q7, от който са продадени 91 броя. Следващи в класацията са Audi A6 (80 продадени автомобила) и Audi A3 (78 продадени автомобила). Продажбите на флагмана на марката Audi А8 отбелязват ръст от 25% спрямо 2005. В резултат на нарасналия обем продажби, пазарният дял на Audi в сегмента на луксозните автомобили в България отбеляза ръст от 3,73% и достигна 17,07% през 2006 г.

Принос за доброто представяне на Audi в България има и развитието на дилърската мрежа. През 2006 г. Porsche BG, вносител на Audi за страната, откри два нови шоурума във Варна и Пловдив. С това дилърските центрове на популярната марка у нас станаха пет (София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора), като всеки един от тях отговаря на европейските норми за качество и строгите изисквания на AUDI AG. Бързите срокове на доставка на автомобили от 3 до 4 седмици от склад в Будапеща и всекидневните доставки на оригинални части за сервизната мрежа са също съществен фактор за утвърждаването на пазарната позиция на марката.

Добрите продажбени резултати се дължат също и на разширяването на гамата модели Audi през 2006 г., когато бе представен и хитовият модел Audi Q7. Това е първият автомобил на марката в класа SUV и едно от най-успешните нововъведения на създателите на системата quattro. Моделът Q7 на Audi постави нови стандарти в сегмента като световния концерн представи наскоро и дизеловия модел Audi Q7 V12 TDI. Неговият 12-цилиндров дизелов мотор с 6 литра работен обем е доказателство за високия технологичен потенциал, с който разполага Audi. Българският пазар следва световната тенденция за пробив на дизеловите двигатели - 64% от общите годишни продажби са на модели с дизелови двигатели.